V pátek v Centru prevence Mandl jsme měli možnost představit účastníkům Sociální nalejvárny virtuální realitu a její využití při nácvicích konkrétních pracovních činností a rozvoji učení našich klientů. Účastníci se nejprve seznámili s teoretickou rovinou využití virtuální reality, mimo jiné napříkald i to, že díky projektu Education In Using Virtual Reality In Supported Employment And Career Counselling, mohou naši pracovníci vytvářet za pomocí 360° videí a fotografií ve speciálním programu vlastní virtuální scénáře a programy (vzdělávací a rozvojové hry), které mohou být uzpůsobeny potřebám našich klientů a obohacují tak naši práci s nimi. Posléze si účastníci mohli vybraný VR zážitek i sami prožít..
V minulém týdnu jsem se spolu se Stacionář Cesta a Pferda zúčastnili setkání s veřejností na téma „Jdu svou cestou“ pořádaném MAS Stolové hory. Účastníci setkání se dozvěděli více o tom, jak pracujeme s klienty na jejich společenském a pracovním uplatnění a jak je podporujeme v oblasti rozvoje dovedností a kognitivních funkcí. Na setkání nás doprovodila klientka broumovské pobočky, která se s účastníky podělila o svou cestu. Děkujeme za diskuzi a příjemné setkání!
První krok ke spojení sil ve prospěch uplatňování osob se znevýhodněním na otevřeném trhu práce. Včera proběhlo v přátelské a zároveň pracovní atmosféře setkání ve FOKUS Praha, kde se na společném záměru a vzniku asociace domluvili AGAPO, o.p.s, Aspekt z.s., FOKUS Praha, Diakonie ČCE – SKP v Litoměřicích, Fosa, o.p.s., INTEGRAČNÍ CENTRUM SASOV z.ú., NAUTIS, z.ú., Rytmus Východní Čechy, o.p.s. K diskuzi se aktivně připojili také Green Doors, z. ú., RIAPS Trutnov, Rytmus Praha a další. Těšíme se na spolupráci ve prospěch našich klientů a jejich zaměstnavatelů.
Prosíme všechny, kdo nás podporují, znají a fandí nám – HLASUJTE PRO NÁS a pošlete ASPEKT a jeho projekt UČIT SE JINAK přímo do finále Burzy Filantropie. Hlasování začíná dnes ve 12:00 hodin a bude končit 12. 9. 2023
Každý Váš hlas pro nás znamená další šanci pomoci těm, kteří to potřebují a chtějí se UČIT JINAK. Co pro to musíte udělat?